Selasa, 13 Oktober 2009

hsyafeart

Assalamualaikum. Mulai saat ini, laman blog ini yang dahulunya beralamatkan syafansuri.blogspot.com akan ditukarkan kepada hsyafeart.blogspot.com. Ia diinspirasikan dari 2 perkataan iaitu syaf dan heart iaitu hati.

Penukaran ini dilakukan atas dasar ingin berhijrah kepada satu tingkatan perkongsian pendapat dari mata hati kepada pengunjung dan sahabat yang sudi melawati dan melewati laman blog ini. Bagi saya persoalan dan tema hati ini lebih universal dan lebih 'memahami'.

Semoga dengan penghijrahan ini akan dapat memfokuskan perkongsian saya yang akhir-akhir ini lebih kepada tema mata hati untuk dikongsi bersama hati pembaca. Insyaallah.

Seterusnya saya ingin mencari pengatas laman blog yang sesuai dengan tema hati. Mungkin esok dan mungkin juga lusa. Usai saya menyiapkannya, saya akan paparkan.

Salam dari saya.



2 ulasan:

tetamu berkata...

ulasan yg menarik ttg blog ini..

"dari hati ke hati"

:.noRuL.: berkata...

akan terus mengikuti blog anda cikgu..
(^_^)