Rabu, 9 Disember 2009

Ulasan Buku: Kudeta Intro & Kudeta Klimaks



Apakah maksud kudeta sebenarnya? Kudeta bermaksud gulingkan kerajaan atau merampas kerajaan dengan cara yang ganas dan paksaan.

Bagi saya buku ini seronok untuk dibaca. Banyak unsur politik dan peperangan serta perjuangan Sememangnya novel yang sesuai untuk tatapan lelaki. Jalan cerita juga penuh dengan unsur saspen yang memaksa kita untuk berimaginasi dan berfikir langkah cerita yang seterusnya.

Syabas PTS Fortuna. Semoga genre seperti ini akan ber'lambak' dalam pasaran negara. Tidak sabar untuk menunggu terbitan genre seperti ini lagi.

Kepada sahabat dan pengunjung, saya mengesyorkan anda untuk mencuba membaca buku ini. Lari sebentar daripada novel cinta islami.

p/s: Terfikir bagaimana penulis boleh menghasilkan novel seperti ini. Pengalaman atau rajin membaca?

 

2 ulasan:

Unknown berkata...

Insya allah. Kalu best aku baca. Sekarang banyak baku, tapi tak baca-baca, hehe..

hsyafeart berkata...

Aku pun sama jugak...aku syorkan kau pun baca jugak. (",)