Rabu, 14 Mei 2008

Selamat Bercuti

Akhirnya selepas lebih 5 bulan bertungkus lumus menyiapkan segala tugasan yang telah diberi, lab report yang menimbun, tanggungjawab dalam persatuan dan lebih-lebih lagi mujahadah dalam peperiksaan akhir, akhirnya dengan izin Allah saya dapat kembali ke pangkuan keluarga. Tetapi rehat-rehat, santai-santai, libur-libur ini hanya sementara sahaja. Banyak yang nak kena buat. Saya perlu mendisiplinkan diri untuk membaca setiap novel Faisal Tehrani dan Habiburrahman el shirazy yang telah dibeli semasa pameran buku antarabangsa yang lepas. Tidak lupa juga saya perlu menguashakan pembangunan web site saya untuk tujuan tesis. Nasib baik rumah ada kemudahan internet. Bolehlah sentiasa on line untuk mengikuti perkembangan forum yang telah dijalankan oleh pelajar-pelajar sekolah. Insyaallah urusan saya akan untuk mengumpul data akan dipermudahkan. Pertengahan bulan 6 pula saya akan menjalani ROS (Rancangan Orientasi Sekolah) di sekolah lama saya iaitu sekolah Agama Menengah Batu 10. Insyaallah saya akan menabur bakti di sekolah ini sepanjang 2 minggu saya menjalankan latihan. Baik, setakat ini sahaja tulisan saya. Insyaallah kita akan bertemu di lain waktu. Selamat Bercuti!

Tiada ulasan: