Selasa, 8 Julai 2008

Selamat Menempuh Semester Baharu

Akhirnya selepas menempuh 6 semester yang telah berlalu dengan penuh liku yang sememangnya mendewasakan, saya diizinkan oleh Allah untuk menempuh tahun akhir pengajian saya sebagai seorang sarjana muda. Semakin dekat dengan alam baharu iaitu alam menjadi seorang pendidik kepada anak bangsa. Semoga Allah terus memberikan saya hidayah untuk terus bermotivasi untuk menjadi mualim dan murabbi yang baik kelak. Saya harap segala tugas, tanggungjawab dan amanah dapat saya laksanakan dengan baik tanpa membelakangkan tuntutan sebagai seorang muslim yang sentiasa mengharap redha tuhannya.
Selamat menempuh semester baharu kepada semua rakan-rakan saya yang masih utuh dalam medan perjuangan ini. Sekian Terima Kasih.
Syafrul 8 Julai 2008 11.55 a.m. Pejabat Persatuan Mahasiswa Sains

Tiada ulasan: