Rabu, 10 September 2008

Doakan Kesihatan Saya

Semalam iaitu 9 September 2008, saya telah disahkan oleh doktor bahawa saya telah menghidapi chicken pox rentetan jangkitan daripada keluarga saya. Bermula daripada ayahanda saya, adik-adik saya dan kemudian saya. Chicken pox ini muncul setelah 3 minggu saya kembali semula ke Tg Malim setelah bercuti di rumah selama seminggu. Saya hanya menanti bila saya akan dijangkiti dan dengan kehendak ilahi, saya dijangkiti semalam. Namun, saya bersyukur kerana saya dijangkiti selepas saya selesai menjadi pengarah bagi kerja lapangan ke Teluk Senangin. Sungguh pun begitu, saya terpaksa pulang ke kampung halaman bagi tujuan kuarantin selama seminggu dengan saya meninggalkan kerja-kerja penting seperti latihan macroteaching dan tesis. Semoga urusan saya dipermudahkan. Saya mengharapkan sahabat-sahabat yang mengunjungi blog saya dan semua kenalan saya dapat mendoakan saya supaya cepat sembuh dan meneruskan urusan saya yang tidak selesai lagi. Sekian Terima Kasih.
Syafrul 12.59 p.m. 10 September 2008 Rumah 230

2 ulasan:

mfk berkata...

syafrul,
sabar byk2 eh...
dugaan di bulan puasa ni...
aku baru je habis final exam,,, haha seronoknyer selepas 3 minggu hidup x tenteram...haha
semoga cepat sembuh =)

Tanpa Nama berkata...

salam..
abang..
nape bagitahu orang yang abg demam campak..
nur xshuke la..
biarla nur saja yang tahu..
sempat lgi abang tulis kat blog abg..
tp lgsung xsinggah kat frenster nur..
hmm..kecik hati