Isnin, 29 September 2008

Selamat Hari Raya

Kad Raya Yang Paling Banyak Saya Terima Dalam Comments Friendster
Di kesempatan ini saya ingin menghulurkan salam aidilfitri kepada semua sahabat yang mengenali diri saya tidak kira rapat atau pun tidak. Saya memohon kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki dan saya meminta dihalalkan segala ilmu dan pengalaman yang telah kita kongsi bersama sepanjang tempoh persahabatan kita. Insyaallah. Pada tahun ini saya akan menyambut aidilfitri di kampung halaman bonda saya di Kelantan iaitu di Kampung Pendek, Pasir Mas Salor, Kota Bharu setelah hampir 3 tahun tidak menyambut lebaran di sana. Saya berharap kepada semua rakan dan pelawat blog saya untuk menjaga diri di bulan syawal ini. Berhati-hati di jalan raya dan kurangkan bermain mercun serta memperbanyakan berkunjung-kunjungan.
Selamat Hari Raya Hari Yang Bahagia Selamat Hari Raya Ampun Maaf Dipinta p/s: Apela ekspresi saudara mara kat kelantan tengok saya nanti....dah 3 tahun tak balik...(",) Syafrul 29 September 2008 12.50 p.m. Home Sweet Home

Tiada ulasan: