Selasa, 2 September 2008

Selamat Menjalani Ibadah Puasa

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa atau saum dalam bulan ramadhan ini. Seperti yang kita ketahui, bul;an ramadhan ini menjanjikan seribu satu rahmat kepada seluruh umat yang beriman kepada Allah S.W.T. Sehinggakan pintu-pintu neraka itu ditutup dan pintu-pintu syurga di buka. Malaikat sentiasa mendoakan kesejahteraan kepada orang-orang yang berpuasa. Nafsu kita turut dapat ditawan sepanjang bulan ini. Biarlah malam yang lebih baik dari seribu bulan menjadi matlamat kita bagi tahun ini. Insyaallah.
Saya berpesan kepada diri saya serta sahabat-sahabat agar mengambil peluang ini untuk meningkatkan amalan seterusnya menjadikannya sebagai satu amalan yang ada istiqamahnya pada bulan-bulan yang mendatang. Selamat Menjalani Ibadah Puasa, Bersahur dan Bertarawikh dan Bertadarus. p/s: Tiap2 hari berbuka kat masjid. Saya doakan kesejahteraan orang yang masak juadah berbuka untuk saya dunia akhirat. Amin.... (",)
Syafrul 2 September 2008 10.41 a.m. My Zon Taman Universiti

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.