Khamis, 21 Mei 2009

Pengumuman!

Alhamdulillah. Dengan keizinan Allah, berkat doa kedua ibu bapa saya serta sekelumit usaha yang saya curahkan, maka dengan rasminya saya isytiharkan bahawa semua target yang saya letakkan sepanjang berada di Universiti sebagai seorang mahasiswa telah pun tercapai pada hari ini.
Matlamat tersebut adalah:
a) Mendapat PNGK atau CGPA melebihi 3.50 diakhir pengajian
b) Mendapat lebih 20 sijil penyertaan/aktiviti/program/AJK/Sekretariat dan sewaktu dengannya
c) Menjawat jawatan antara yang tertinggi dalam Persatuan Sains
Senarai target diatas telah saya letak pada minggu pertama semester 1, 4 tahun yang lepas.
Alhamdulillah.
p/s: siapa cakap aktif berpersatuan boleh jejaskan akademik? Cikgu dah buktikan!

1 ulasan:

al-hakim berkata...

Tahniah Syafrul!! Moga terus berkhidmat dan berjuang demi agama...