Khamis, 6 Ogos 2009

Temuduga: Soalan-Soalannya

1) Terangkan latar belakang awak. Jangan berhenti sehingga saya suruh berhenti
2) Awak cakap awak sekolah bestari dulu, terangkan kepada saya apa itu sekolah bestari
3) Beri saya keputusan BM dan BI SPM
4) Beritahu saya pencapaian tertinggi awak dalam ko kurikulum di peringkat sekolah dan di peringkat Universiti
5) Penglibatan awak di dalam sukan?
6) Awak akan terima Ijazah apa nanti? Major? Minor?
7) Awak cikgu Biologi kan? Saya nak tanya, macam mana saya nak tahu seorang perempuan itu 'syok' kat saya hanya dengan melihat pada perubahan fizikal dan biologi dia
8) Awak pernah dengar mengenai Rakan Muda? Apa yang awak tahu mengenai rakan muda? Di sekolah ada rakan muda?
p/s: Tanya soalan mengarut, saya pun jawab la mengarut dengan penuh keyakinan

1 ulasan:

khilkhir berkata...

salam..hehe...syaf...khai pun gorang je td...sabor je la